Obiektywy do lustrzanek (Sigma, Carl Zeiss)
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw klasy 24-70 mm to prawdziwy klasyk w fotografii nadający się do wielu popularnych zastosowań, na przykład fotografii krajobrazowej i portretowej. Produkt należy do linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 7 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica filtra [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma 150-600 Contemporary to narzędzie pracy dedykowane dla każdego fotografa potrzebującego dużych zbliżeń fotografowanych elementów. Obiektyw jest zamknięty w kompaktowej ergonomicznej obudowie. Wyposażono go w liczne technologie ułatwiające pracę jak zaawansowana optyczna, szybki i cichy silnik AF oraz ustawienia personalizujące, bardzo przydatne w fotografii tele.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o standardowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 86
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o klasycznej, portretowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 105
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Krótki teleobiektyw o ogniskowej 105 mm i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art i zapewnia znakomitą jakość obrazu. Wykorzystuje ultradźwiękowy silnik AF HSM, pozwalający na zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki SLD i FLD. Obiektyw został całkowicie wykonany w Japonii, co podkreśla jego znakomitą jakość.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 77
Szerokokątny obiektyw o jasności f/1.4, który doskonale sprawdzi się w trakcie uprawiania fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy nocnego nieba. Dzięki zastosowaniu cichego silnika AF HSM można go z powodzeniem wykorzystać także w trakcie filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje elementy SLD, FLD i asferyczne. Obudowa została wykonana z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu, co zapewnia wysoką odporność obiektywu.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma A 24-105 mm f/4 DG OS HSM Nikon należy do linii premium Art, która zapewnia bezkompromisową jakość obrazu. Oferuje zakres ogniskowych, który świetnie sprawdzi się w fotoreportażu czy w podróży. Wykorzystuje cichy, szybki i precyzyjny silnik autofokusa HSM.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Pierwszy obiektyw makro z maksymalnym powiększeniem 1:1 z najwyższej klasy linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 6 soczewek specjalnych, i są to elementy wykonane ze szkieł niskodyspersyjnych SLD i FLD oraz asferycznych. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze, a dodatkowo producentowi udało się również uzyskać obraz praktycznie wolny od zniekształceń geometrycznych (dystorsji).
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 21 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 25 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 35 mm i jasności f/2. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Biogon 35mm f/2.8 ZM będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i jednocześnie redukuje rozmiary i wagę w stosunku do jaśniejszych obiektywów 35 mm.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 15 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 76
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy obiektyw idealny do makro oraz portretu. Charakteryzuje się wysoką jasnością f2, doskonałymi parametrami optycznymi i solidną budową. Konstrukcję optyczną obiektywu stanowi 9 elementów w 8 grupach.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 100 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Carl Zeiss Milvus 21 mm f/2.8 ZF.2 Nikon
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.